Studentbal 5 Juni 2009

Balen var helt underbar! Den var om en saga om prinsar och prinsessor, alla var så himla fina och det var verkligen roligt att se. Jag gick på balen med Christopher "Chillen" Holmberg och jag tackar dig för en underbar kväll min vän <3

Det var sagt att vi skulle infinna oss på svaneholmsslott klockan 17.00 fastän insläppet visade sig inte vara förrän klockan 18.00. Varför vi skulle vara där en timme tidigare än insäppet förstod vi när vi väl kom dit.. Det var hur många människor som helst som väntade på oss när vi ankom i vår bruna mustang och jag kände mig riktigt nervös då. Den enda bilden jag hade i huvudet var hur jag snubblade på klänningen när jag skulle gå ut ur bilen och sedan trillade men som tur var gjorde jag inte det haha. Efter ankomsten blev vi "kidnappade" för fotografering direkt. Vi fotades vid ingången till svanholm, på bryggan vid dammen, bland buskarna, i bilen, med andra par osv. alltså hur många foton som helst.
När klockan sedan äntligen blivit 18 så började insläppet. Sedan serverades maten som såklart var jättegod och efter det bjöds det på hög discomusik!

Kvällen var jätte rolig och jag är glad att jag gick dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0