Studentblogg!

Sjung om studentens lyckliga dag,
låtom oss fröjdas i ungdomens vår!
Än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än i våra sinnen bo,
hoppet är vår vän och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro,
där de härliga lagrarna gro!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi studenter börjar jubla utmed Ystads gator. Tiden går så oerhört fort så att man knappt hinner med. Därför har jag valt att starta en blogg där jag tänker skriva om "studentens lyckliga dagar", om alla tillställningar som anordnas för oss mm. Jag tänker även lägga ut massor med bilder från de olika tillfällena och vi börjar med en bild från balen.

.


Kommentarer
Postat av: Casper

haha fan asså så står jag och lutar mig bort från Johanna >.< god damit

2009-06-09 @ 19:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0